2021. január 16., szombat

Jó napot kívánok egy régebbi Wrap karkötővel!

 Sziasztok!

Üdvözlök minden erre járót!  :)

Régen jelentkeztem itt utoljára. Kíváncsi vagyok, hogy van-e még valaki, vagy akár többen is vagytok-e, akik néha itt is nézelődtök.?

Ha igen, akkor nagyon örülnék visszajelzésnek!  :)

Első körben készült wrap karkötőim közül mutatok most egyet, amit annak idején valamiért nem töltöttem fel, pedig akkor ez volt a kedvencem.

Fogadjátok szeretettel!

Mostantól rendszeresen fogom használni a blogomat és folyamatosan töltögetem azokat az ékszereket, amik kimaradtak az idő folyamán, aztán ahogy alakul, az újakat is.


Eleinte szívesen raktam ásványokat az ilyen karkötőkbe, ráadásul bármely egyszerű és élvezetes is a készítésük, mégis sok időt vesz igénybe.
Szóval biznisz szempontjából nem érte meg, de ez nem vette el a kedvem, mert azóta már legalább plusz 15 hasonló készült  :D


Ezek a hernyó kinézetű, cérnával készült makramés részek nagy kedvenceim.




Ha esetleg valaki tudja, hogy lehet facebook like gombot idetenni a bejegyzéshez, kérem ne tartsa magában! Régen még én is használtam, aztán valamit változtattak rajta és már nem sikerült. Később pedig már nem is erőltettem. Illetve, bármilyen hasznos információt szívesen fogadok. 



2 megjegyzés:

horimarika írta...

Én most kicsit elérzékenyültem... Nagyon nagy örömmel olvastalak. De jó! De jó! A karkötődet is imádom, de a jelentkezésed most mindennél jobban. Remélem jól vagy és várom a folytatást. Facebook ügyben nem tudok segíteni - én virtuális hajléktalan vagyok - csak blog :)

Hoyacarnosa írta...

Horimarika, most én is elérzékenyültem! :)) Nagyon jól esik amiket írsz, örülök nagyon! Köszönöm és várlak szeretettel ezentúl is! :)) <3