2010. február 26., péntek

Játék és az arcelemzős könyv...

Babra hívott meg e becses játékra.. :)

1. Mi volt életed legrosszabb könyvélménye?

Nem emlékszem... talán a Szellemi törvények.... nem is tudom ki írta, de annyira mondták hogy milyen jó, aztán elkezdtem olvasni de hamar abbahagytam, mert nekem úgy tűnt, hogy Hamvas Béla gondolatait fordították le hétköznapi nyelvre... de azért nem mondanám hogy ez olyan tragikus volt, csak kicsit kiábrándító.

2. Mi volt az a könyv, ami eddig a legnagyobb hatással volt rád?

Volt több is, pl. Hamvas Béla Scientia Sacra kötetei, a Bach-virágterápia, különböző asztrológiai könyvek, és az arcelemzős könyvem, amit valaki lenyúlt... stb

3. Olvastál már olyan könyvet, ami komolyan a frászt hozta rád és félelmet keltett benned?

Szerintem nem, akkor lehet emlékeznék rá..

4. Mit használsz könyvjelzőnek?

Vanessza könyvjelzőit, a rózsásat és a csigavonalasat, Vanessza virágát, különböző vékony papír könyvjelzőket és lehullott faleveleket, négylevelű lóheréket, virágszirmokat... (kipréselt varangyosbékát...)

5. Mikor szoktál olvasni?

Elalvás előtt az ágyban, régebben sokat olvastam a szabadban két séta között.

6. Mi volt az első könyved amit olvastál?

Valószínű hogy a Lassie hazatér... de nem végig... tudtam hogy haza fog térni...

7. Puha kötésű vagy kemény fedeles?

Igazság szerint mindegy, de a puhát könnyebben bele tudom gyömöszölni a táskámba (persze csak az ágyban olvasok elalvás előtt, ahhoz meg kell táska..)

8. Mit olvasol most?

Müller Péter: Szeretetkönyv

9. Hányadik oldalon jársz?

138

10. Rajta hagyod a kezed nyomát a könyvön (belefirkálsz, tönkreteszed véletlenül, leeszed...)?

Ha egy könyvet nagyon tisztelek, akkor csak annyi látszódjon meg rajta, hogy volt olvasva.
De mivel a legtöbbször olyan könyveket olvasok, amikből tanulni lehet, ezért ha már magaménak érzem, akkor aláhúzgálom, beleírok és még jegyzetelni is szoktam belőle...

11. Befolyásol a könyv borítója és/vagy a címe az elolvasásban?

Nemrég majdnem megvettem egy könyvet, aminek irtóra tetszett a címe, a borítója is fantasztikusan szimpatikus volt... aztán beleolvastam és akárhol nyitottam ki, mindenhol unalmas volt.. tehát igen, de túljárok az eszükön!

12. És az oldalszám?

Hát túl vékony ne legyen, mert az jegyzetfüzet, nem könyv..

13. Hátralapozol hogy tudd, mi lesz a vége?

Nem.

Kivéve serdülőkoromban a Tiffany-ba, és Roxana-ba, meg Romana-ba, Bianca-ba :D , -bár ezek nem is igazán könyvek-, de ezeknek a kis szerelmi történeteknek a vége sem volt túl mozgalmas, az elejét és a közepét meg soha nem is olvastam..

14. Volt olyan könyv, amit többször elolvastál?

Igen több is, mert leginkább tankönyveket olvasok.

15. Ért könyvekkel kapcsolatos baleset?

Ha annak lehet venni azt, hogy lenyúlták az arcelemzős könyvemet.

16. Eladod/elajándékozod a könyveidet, vagy mániákusan ragaszkodsz hozzájuk?

Ragaszkodom, ritkán adom kölcsön, mert ugye az arcelemzős könyvemet is . . . . . . :-o

17. Még a buliba is magaddal viszed az aktuális olvasmányodat, vagy csak otthon olvasol, esetleg más meghatározott helyen?

Ha elmegyek néhány napra és várhatóan lesz valami szórakozás is, akkor viszek magammal könyvet, mert soha nem lehet tudni, hogy melyik átszellemült pillanat lesz az, amikor hatalmas igazságok derülhetnek ki egy bizonyos könyv által..

18. Tényleg, olvasol a mosdóban?

Kézmosás, vagy sminkelés közben?

19. Vezetsz az olvasmányaidban valamilyen rendszert, felírod a megvett/megveendő/elolvasott könyveket, vezetsz olvasónaplót?

Nem.

+1: Még valami?

Hiányzik az arcelemzős könyvem.. !

Szeretném továbbadni a játékot Anaisznak, mint ahogy ezt már tudni is lehetett, neki minden játékot tovább adok :)

Aztán tavasszal már csak-csak kiborítom a táskámat is és lefényképezem hogy mi van benne... 8-o

9 megjegyzés:

Babra írta...

Örülök, hogy aztán csak rávetted magad, és ráadásul milyen gyorsan:) Utána is nézek, hogy mi ez az arcelemzős könyv!!:)

KissBeads írta...

Remelem az arcelemzos konyvlopos ismeros olvassa a blogod es most jol furdalja a lelkiismeret :))))

vadcic írta...

Az én arcelemzős könyvem is eltűnt.Már nem emlékszem rá,de valószínűleg kölcsönadtam.
"Ezek" úgy látszik,ilyen eltűnős fajták...

Hoyacarnosa írta...

:))) Szerintem meg kell vennem újra..
Megtaláltam a neten, ez az: http://webshop.animare.hu/i/product/46/462/46223_1a.jpg

Természetesen most hiánycikk :)
De ajánlom mindenkinek, még a szakdolgozatomhoz is felhasználtam sok részét, nagyon érdekes és hiteles könyv!

Babra, valóban nagyon hamar rászántam magam és nem is akármilyen nehézségeket kellett leküzdenem, mert a blogom nem akarta befogadni a szöveget sehogy..

Egyébként tetszik amiket írok :) köszönöm, és elejtettem még egy kis érdekességet a szövegben, vajon fel fog-e tűnni? :)

Hoyacarnosa írta...

Mármint az tetszik, amiket Ti írtok.. :)

Hoyacarnosa írta...

Na tessék... mindenhol azt írják, hogy ez a könyv már egy kifutott darab, nem lehet megvásárolni, max. antikváriumban nézzek utána... hát köszönöm.... :(

Nelli írta...

Müller Péter:)

orsolya vanessza kiss írta...

KÖSZÖNÖM, szívesen elfogadom ezt a játékot :))

Izgalmasnak érzem...

Hétfőn válaszolni fogok is rá.. most azonban a kis csládom van soron :)

puszi: vanessza.
nézd meg a vaterán! Én is a múltkor bukkantam ott egy régi tankönyvemre, amit sehol nem lehet már beszerezni :)

orsolya vanessza kiss írta...

egyébként szerintem nem kell Neked könyv az arcelemzéshez :) Megy az érzetre is :))))) :)))