2010. február 9., kedd

Díjakat kaptam! :)


Egy ideje már megtörtént :) most pedig eleget teszek neki.

Akiktől kaptam:

Fannalka, Réka és Dragonyss

Köszönöm hogy gondoltatok rám!




A szabályok:

* kiteszem a logót a blogomba
* belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
* írok magamról 7 dolgot
* megnevezek 5 blogot
* belinkelem a blogokat
* üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek


1. Az utóbbi hónapjaim lehettek volna jobbak is, de szerintem sokkal jobbak lesznek ezután.

2. Várom a tavaszt és jó időt, mert szeretnék a természetben lenni a kutyámmal. El szeretném vinni magammal sok helyre kirándulni :)

3. Szeretnék olyan országokba eljutni, ahová eddig nem sikerült sajnos..

4. Szeretem az iránytűket és a karikákat, de remélem nemsokára már más ékszerek is kikerülnek a kezeim közül :)

5. Nagyon szeretem a hagymát, ha tehetem minden nap eszek.

6. Nagyon ritkán eszek cukros ételeket, egyre kevesebb sót fogyasztok és soha nem használok étolajat. És csíranövényeket termesztek az ablakban, imádom őket :)

7. Az utóbbi időben kerültem a piros színt, mostanában viszont kisebb kiegészítésképpen kifejezetten keresem és jól esik a látványa. Az élénk pirosra gondolok, ami olyan szellős és van benne némi narancsos beütés... olyasmi mint az indiánlányos iránytűmben is van, és Ameva nemsokára kisorsolásra kerülő kesztyűje is ilyen. Nem vagyok egy divatdiktátor, de már többször előfordult velem, hogy kitaláltam vmilyen stílust vagy kiegészítőt, aztán néhány hónap múlva valahogy keresett lett.. 2010-ben a hozzáértők szerint még mindig a háttérben fog maradni ez a szín, mint ahogy az elmúlt években ezt már megszokhattuk.
Mégis, kezdek vonzódni hozzá, ezért ez a kis ellentét most kíváncsivá tett engem.
Lehet hogy csak jövőre lesz "divat"?? :)

Akiknek tovább adnám a díjat: anaisz, Niki, Rajli, Bandrea és Larion

Remélem elfogadjátok, persze jó ha az ember "igazi blogger" hogy ráhasadjon teljesen egy ilyen játékra stb.... :)) amilyen én szerintem nem vagyok :))

Puszi mindenkinek!

5 megjegyzés:

Bandrea's Beads írta...

Szia!!!!
Nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál!!! Én mindig örülök ezeknek a meglepetéseknek!!! Ki is teszem! Csak most nem írok magamról, mert egyszer már megtettem!!!
Köszönöm!!!!!!

Nikol írta...

Köszönöm szépen tőled is a díjat, megtisztelő, hogy engem is kiválasztottál.:) Sok sikert kívánok neked, kerüljön ki a kezeid közül még rengeteg gyönyörű ékszer! :D :D

LARION írta...

Jaaajjjjj, ok.... Amint lesz időm írok újabb valamiket magamról és köszönöm szépen!!!!

Nikol írta...

Mégegyszer írjak 7 dolgot? :)

Nikol írta...

Januárban írtam az nem volt olyan messze! :D : D Na jó, írok újból mégegyszer! :D