2021. március 24., szerda

Wrapok 2.

Az első felhozatal lezárult, ez volt a második. Egy ideig nézegettem külföldi oldalakon ezeket a wrap karkötőket, amikben olyan sok fantázia van és egyébként nem is nehéz elkészíteni őket.
Én általában mindig a nehezebb végét fogom meg a dolgoknak. kifinomultabb wrap karkötőkről álmodtam, mint ezek.
Ebben a sorozatban nagyon megválogattam a gyöngyöket, csak ezért külön rendeléseket adtam le.
Mindet imádtam készíteni.
Valahogy, itt nálunk nincs túl nagy kereslet rájuk, pedig igazán szépek, sok verzójuk létezik és azt mondom, szinte mind szép és jól mutatnak felvéve.



Már nincs meg mind, azért szerencsére előfordul, hogy másoknak is megtetszik. Hogy miért nem kapkodják el, azt a mai napig nem értem.

Az igaz, hogy nem bonyolult az elkészítése, viszont mivel hosszú, eltart egy ideig. Bár, a cérna szép eldolgozása talán nehezíthet a dolgon. Itt jegyzem meg, hogy bőrvarró cérnát használok. Jó erős és dolgozni is jó vele.

A bőröket ki szoktam feszíteni és úgy díszítem fel őket a gyöngyökkel, hogy egyenesek maradjanak és feszesek.



A fém, vagy fém utánzatú (mindegy) gombokat is külön válogattam, a mindenféle rövidáru boltokban, amerre éppen jártam.


Csodálatosnak találom ezeket a szép gyöngyöket egymás mellett sorban.



 

2 megjegyzés:

horimarika írta...

Csodálatosak. Le a kalappal a türelmed előtt! Ahhoz, hogy a gyöngyök ilyen szép katonásan álljanak, kitartás kell. És a gombokat, jó, hogy írtad, mert azokat néztem meg legelőször. Imádom az ilyen szépségeket. Már elég nagy gyűjteményem van gombokból. Igaz, eddig főleg gyűrűt készítettem magamnak a kedvencekből... De maga a birtoklás is jó érzés.
Ezek a karkötők pont olyan kifinomultak, mint a többi ékszered.

ishikasingh írta...

My heartfelt greetings to all those people and you who are always writing good posts, seeing and reading your posts inspired me so much that I can try to make my upcoming posts more beautiful.
Digital Marketing
Gurgaon Female Service
health tips for students
Gurugram Female Service
Female Service gurugram
Health tips family