2011. december 4., vasárnap

Tengerek mandalája II.


Másodjára készült ilyen nyaklánc.
Amikor először csináltam, a végén már nem tudtam hogyan is készült el.. :)
Ezért meg is jegyeztem hogy ha valaki kérne ilyet tőlem, akkor nem garantálom hogy ugyanolyan lesz a végeredmény..


Aztán elővettem a fotót róla és szép lassan de biztosan, sikerült ugyanolyat fűznöm.. és még nem is volt olyan bonyolult, mint ahogyan azt előre sejtettem.


Egész alakos képet nem igazán tudtam róla készíteni, a fényképezőgépem valahogy nem fókuszált ha messzebbről szerettem volna fotózni.
De, így is látszik.. remélem.. :)

Rendelésre készült a nyaklánc, és most már mondhatom azt, ha szeretne még valaki, akkor igen, tudok ugyanilyet fűzni :)


4 megjegyzés:

Peikkonen írta...

The matte beads give it a very interesting look, quite dreamy.

Ami írta...

Nagyon tetszenek azok az áttetsző gyöngyök! Ismét gyönyörűséget alkottál!

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm, thank you :)

Kriszti írta...

Mindenesetre gyönyörű lett!