2009. május 23., szombat

Édes kis semmiség...


.... de azért ezüst akasztót kapott :)


Tavaly nyáron készült ez a karkötő, bizonyára többen felismeritek az eredeti kinézetét, ahol is fekete zsinórral a kagylókat nagyon hasonló alakban -mint ez-, összefonják.
Javításra került hozzám, és a fantáziám beindult, a kagylókat heringekkel barátkoztattam :)
... és kimaradt belőle 2 kagyló...
A napokban végre felhasználtam őket, igazán semmi kis füli lett belőle, amit nagyon nagyon szeretek hordani és az enyém marad :))

6 megjegyzés:

Babra írta...

Hú ez nagyon jól néz ki! Nekem is van egy ilyen karkötőm, de a zsinór már teljesen elhasználódott. Nekem is gyöngyökkel kéne meújítani??:D

Hoyacarnosa írta...

Szia Babra!
... és tényleg van aki ismeri! :)
Csináld csak, nagyon kíváncsi vagyok! :)

Fruzsi írta...

Allati klassz otlet!!Nagyon sok klassz otleted van!!nagyon szeretem a munkaidat!

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm Fruzsi! Nagyon örülök! :)

zombieyanos írta...

Szia=) Hű, jó sokáig nézelődtem az oldaladon, nagyon szépek ezek az ékszerek. Régebben én is próbálkoztam gyöngyözéssel, de én ilyen kis állatkákat gyártottam, nem ékszereket. Elég türelmetlen vagyok, szóval néhány hónap után rájöttem, hogy valami más után kell néznem. Egy ideig üvegfestékkel díszítettem a lakás minden felületét, majd temperával festettem teli a szekrényem...:D Később jött a zsugorfólia, de az annyira nem jött be, biztos én rontottam el valamit. Jelenleg kiégethető gyurmából gyártok ékszereket, ami viszont elég jól megy, lassan elindítom a saját kis webshopom. =) Szóval én is elcsónakázgatok a kreativitás tengerén, persze még közel sem olyan művészi szinten, mint Te. =)

Aztán illene reagálnom még a hozzászólásodra is. Ha a kék hajat nem is, maximum az emberek rosszindulatúságát fogom megunni, és max. amiatt változtatok, mert elegem van a beszólásokból. De erre egyelőre nincs kilátás. Több mint 1 éve kék a hajam, egyik hajszínem sem tartott ilyen sokáig. Amúgy amelyik képhez írtál, a piros haj... Azt nem meguntam, hanem eleve a fodrász rontotta el, mert rózsaszínt akartam, tehát amint tudtam, változtattam rajta. A blogomban pedig nincs olyan, hogy valaki érdekes, valaki pedig nem, mindenkinek a kommentárját szívesen fogadom, amíg nem tartozik a primitív kategóriába. [sajnos ilyen is van]

Na jó, nem foglalom itt a helyet, de még vissza fogok nézni, mert tényleg nagyon tetszenek, amiket itt látok. =) További szép napot.

Hoyacarnosa írta...

Dehogy foglalod a helyet! :)
Örülök, hogy írtál!
Nemsokára én is válaszolok :)