2009. április 30., csütörtök

Hercegnő


ÓÓhh Istenem!! Ha ilyen fülbevaló lenne a fülemben, még én is férjhez mennék!! :D

Élőben a barokk cseppek nem ennyire sárgásak, de így is olyan fantasztikusan gyönyörű.

Megvolt a főpróba is :) Hétvégén esküvőn voltam és ezt a határtalanul csodás fülbevalót viseltem. Érdekes hogy a kép nem adja vissza a finomságát, komolyan mintha gyémántok ragyognának benne és viselése közben tényleg igen nagy hatással volt rám a magamról alkotott kép tekintetében.. :)
Kkhmmm..
A meskán ezeknek a fülbevalóimnak egyáltalán nincs sikere. Még egyet sem vittek el, én pedig még kb. kettőt el akarok készíteni. Egy szürkét biztos, a másik nem jut eszembe... :)
Hát nincsenek igazán igényes emberek errefelé???
Hogy van ez?
Nem egy túlzottam bonyolult darab ugye, de ebben az esetben is abszolút igaz, hogy legyen meg a minőség és a kevesebb sokszor több.

Abbahagyom, egészen belejövök itt az írásba.. 8-)

5 megjegyzés:

Endzsi írta...

Ez csodás !!!! Nagyon tetszik :)

Mónika írta...

gyönyörű! ezek szerint egy menyasszonynak készült?

Hoyacarnosa írta...

Köszönöm szépen! :)

Mónika igen, csak még nem tud róla :D

rongyilla írta...

szerintem is meseszép fülbevaló ez, csak túl sok a swarovski benne, de csak nekem, azt hiszem :-)

Hoyacarnosa írta...

Szia Rongyilla!
A Swarovskikat nagyon nehezen tudom fotózni, élőben olyan gyönyörű, hogy vetekszik bármelyik ékszerüzletben található fülbevalóval. Nagyon finom hatása van és nagyon egybe van :)
Én inkább azt mondanám, hogy nem egy bonyolult példány :)